کلینیک فیزیوتراپی باران سلامت شاهین شهر

کلینیک فیزیوتراپی باران شاهین شهر

فیزیوتراپی تخصصی زنان و زایمان ، عضلات کف لگن (بی اختیاری ادرار، مدفوع و ...) ، فیزیوتراپی تخصصی اسپرت ، مرکز ماساژ حرفه ای و تمرین درمانی ، اختلالات کف لگن ، بی اختیاری ادرار، مدفوع، گاز، یبوست، افتادگی رحم، دردهای لگن و کمر در دوران بارداری و عوارض پس از بارداری - ماساژ حرفه ای و تکنیکهای دستی، تکنیک های درمان دستی (تمرین درمانی) در درمان اختلالات ستون فقرات و مفاصل بدن ، افزایش دامنه حرکتی مفاصل و بهبود توانایی حرکت ، درمان اسپاسم و گرفتگی عضلانی

فیزیوتراپی فوق تخصصی اسپرت(ضایعات ورزشی) ، فیزیوتراپی ارتوپدی(فیزیوتراپی قبل و پس از جراحی،مشکلات پس از شکستگی ها ، اختلالات ستون فقرات ، کمربند شانه ای و لگنی ، زانو و ... ، فیزوتراپی نورولوژی (ام اس، پارکینسون، گیلن باره، آلزایمر، ضایعات نخاعی، سکته مغزی، سی پی (فلج مغزی) و ... ، فیزیوتراپی تنفسی (افزایش حجم ریه، آموزش تنفس صحیح ، وابستگی کمتر به ونتیلاتور و ...) ، فیزیوتراپی سردرد (میگرن، اختلالات گوش میانی، سردردهای مربوط به عضلات گردن و صورت و ...) ، فیزیوتراپی قلب (بیماریهای عروق کرونری ، نارسایی های قلبی ، ضعف دریچه های قلب ، سکته قلبی و ...

تجهیزات بروز و مدرن فیزیوتراپی:

بیوفیدبک، لیزر پرتوان، شاکویوتراپی، مگنت، مگنت تراپی، دیاترمی، سی پی ام CPM ، تکار، تکارتراپی، کینزیوتیپ، فیزیوگان، ماساژ حرفه ای و تکنیکهای دستی، تمرین درمانی پیشرفته، درای نیدلینگ(طب سوزنی)، آکوپانچر، تکار ، تکارتراپی ، تراکشن، تی ام اس TMS ، فیزیوگان، الکتروتراپی

آدرس صفحه مجازی فیزیوتراپی باران

Instagram.com/baran_physio

فیزیوتراپی شاهین شهر

آدرس: اصفهان ، شاهین شهر ، انتهای بلوار رازی ، مقابل سیتی سنتر نور ، کلینیک فیزیوتراپی باران سلامت

فیزیوتراپی در شاهین شهر ، کلینیک فیزیوتراپی شاهین شهر ، کلینیک فیزیوتراپی اصفهان ، فیزیوتراپی شاهین شهر ، فیزیوتراپیست شاهین شهر