فیزیوتراپی کمر

فیزیوتراپی شاهین شهر
فیزیوتراپی میلاد شاهین شهر
فیزیوتراپی خلیلی شاهین شهر
بیماران کمر درد معمولا در مرحله ی تحت حاد و یا مزمن به فیزیوتراپی ارجاع داده می شوند. قبل از شروع درمان فیزیوتراپی کمر بیماران به صورت تخصصی تر ارزیابی می شوند که از طریق آن علت کمردرد و اقدامات لازم جهت برطرف کردن آن مشخص می شود. فیزیوتراپی میلاد شاهین شهر این اقدامات به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد: استفاده از مدالیته هایی از جمله جریان های ضددرد، لیزرتراپی، دیاترمی، مگنت تراپی درمان های دستی نظیر ماساژ و آزادی سازی عضلات و بافت نرم درگیر شده تمرینات تخصصی به منظور کاهش علائم مربوط به بیرون زدگی دیسک و تقویت عضلات ضعیف شده، کشش عضلات کوتاه شده، تمرینات جهت افزایش هماهنگی عضلات بدن. فیزیوتراپی خلیلی شاهین شهر

در فیزیوتراپی کمر ، عمده بیماران با مشکل دیسک کمری مراجعه می کنند. فیزیوتراپی خلیلی شاهین شهر پس از ارزیابی های اولیه وتشخیص نوع بیرون زدگی دیسک و مشکلات همراه، درمان آغاز می گردد. بخش مهمی از درمان را تمرینات و ورزش ها تشکیل می دهدند. با توجه به حاد یا مزمن بودن مشکل بیمار، ورزش های های مختلفی در برنامه ی درمانی گنجانده می شود ورزش های عمده ای که در فیزیوتراپی استفاده می شود شامل ۲ گروه عمده ورزش های پیشگیری کننده از ابتلا به دیسک کمری و ورزش های مربوط به افراد مبتلا به دیسک است.تمرینات پیشگیری در افرادی استفاده می شود که با توجه به وضعیت زندگی و شغلی به طور مثال رانندگی طولانی،مستعد ابتلا به دیسک هستند. فیزیوتراپی میلاد شاهین شهر ورزش های درمانی مربوط به دیسک شامل ۴ گروه تمرینات کاهش فشار، تمرینات ویلیامز، تمرینات مکنزی و تمرینات ویلیامز می باشند.
آموزش فیزیوتراپی کمر

در اکثر مشکلات کمر به خصوص دیسک، بعد از درمان اولیه ،امکان تشدید دوباره ی علایم بیمار وجود دارد. در فیزیوتراپی کمر ، به منظور اینکه از این مشکل جلوگیری شود، آموزش هایی به بیمار داده می شود که فرد ملزم به انجام مستمر آنها می باشد.بخش مهمی شامل آموزش تمرینات درمانی در منزل و همچنین آموزش وضعیت های مناسب در هنگام خواب، نشستن، بلند کردن اشیا و .. است فیزیوتراپی میلاد شاهین شهر زیرا یکی از عواملی که موجب ایجاد درد کمر می شود، فیزیوتراپی خلیلی شاهین شهر نحوه زندگی فرد است و چون کمر عضویست که در بیشتر افراد در معرض فشار و آسیب قرار دارد، وضعیت های نامناسبی که روزانه فرد در محل کار و در خانه به خود میگیرد، شانس ابتلا به مشکلات کمری را افزایش می دهد.آموزش های دیگری همچون آزاد سازی گرفتگی های عضلانی در منزل و وضعیت های کشش نیز به فرد داده می شود. فیزیوتراپی خلیلی شاهین شهر

فیزیوتراپی شاهین شهر
فیزیوتراپی میلاد شاهین شهر