لیزر پرتوان و فواید درمانی آن در فیزیوتراپی

لیزر پرتوان در فیزیوتراپی شاهین شهر

لیزرتراپی عبارت است از استفاده از لیزر برای درمان بیماری ها - لیزر در درمان بسیاری از مشکلات سیستم اسکلتی-عضلانی بکار میرود و اغلب در دو نوع لیزر پرتوان و لیزر کم توان مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فیزیوتراپی باران شاهین شهر با دستگاههای لیزرپرتوان با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در خدمات همشهریان عزیز می باشد.

شاهین شهر ، انتهای خیابان رازی ، مقابل سیتی سنتر نور

لیزر یک اشعه پر انرژی نور است که انرژی خود را به طور انتخابی به بافتها منتقل میکند. لیزر استفاده از نور جهت یافته و تقویت شده می باشد که میزان مشخصی از انرژی را به منطقه مورد نظر پزشک در بدن منتفل میکند.

لیزر پرتوان رویکردی غیردارویی است که علت اصلی درد را از طریق ترمیم کردن سلولهای آسیب دیده درمان میکند.  لیزردرمانی با لیزر پرتوان یک روش بسیار سریع در تسکین دردها می باشد. با لیزر پرتوان میتوان بافتهایی که دچار التهاب شده‌اند را درمان کرد. کمردرد مزمن یکی از مشکلاتی است که با لیزر پرتوان قابل درمان است. قدرت لیزر پرتوان چند برابر لیزرهای دیگر است، در عمق بیشتری از بافت سلولی نفوذ می‌کند و بافت‌ها را درمان می‌کند تا بیماران از نتایج ماندگارتری برخوردار شوند.

مرکز فیزیوتراپی شاهین شهر و مرکز ماساژ شاهین شهر با دستگاههای لیزرپرتوان با به روزترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در خدمات همشهریان عزیز در خصوص فیزیوتراپی با لیزر پرتوان در شاهین شهر و فیزیوتراپی با لیزر پرتوان در اصفهان می باشد.

شاهین شهر ، انتهای خیابان رازی ، مقابل سیتی سنتر نور

روش‌های مختلفی برای درمان درد مزمن و حاد وجود دارد. مصرف داروهای مسکن و تزریق نخاعی درد را موقتاً تسکین می‌دهد، اما هیچ اثری بر علت اصلی بروز درد ندارد. در نتیجه وقتی اثر دارو از بین می‌رود، درد دوباره شروع می‌شود. به علاوه مصرف این داروها می‌تواند عوارض جانبی جدی مانند بیماری‌های مختلف، افسردگی و اعتیاد را به دنبال داشته باشد. جراحی نیز درمانی گسترده و پرهزینه است و با خطرها و عوارض خاص خود همراه است. دوران نقاهت بعد از جراحی چند هفته تا چند ماه است و میزان موفقیت جراحی ممکن است کمتر از حد مورد انتظار باشد.

برخی اثرات مثبت لیزر پرتوان:

اسپاسم های عضلانی، بهبود عملکرد عصبی، تسریع التیام بافت و رشد سلولی، کاهش ورم، نرم کردن بافت همبند جای زخم، تسکین درد، بازنشانی چرخه درد مزمن، بهبود جریان خون، فتق دیسک کمر و گردن، درد ناشی از التهاب کف پا یا خار پاشنه